czwartek, 13 czerwca 2013

Czarnoksięstwo

Scenariusz: Teresa Valero
Rysunki i kolory:  Juanjo Guarnido 
Wydawca oryginalny: Dargaud
Rok wydania oryginału: 2008
Liczba plansz: 50
Ilość tomów: 3

Polską wersję językową przygotowali: 
Przekład z języka niemieckiego: -krikon-
Grafika: Alinoe
Korekta: Rybka, stary niedzwiedz

Życie trzech starych wiedźm Brygii, Sortilegi oraz schorowanej Febris dostanie rumieńców, gdy do drzwi ich domu zapuka Panacea, ich kuzynka i wychowanica, która powróciwszy ze świata ludzi, postanowiła osiedlić się wraz z rodziną blisko swoich ciotek. Jednak zmieni się całkowicie, gdy pojawi się w nim mała wróżka. Brygia tęskniąca za tupotem małych stópek postanawia wykorzystać tę okazję i zaopiekować się maluchem - jak prawdziwą małą czarownicą. Sortilega podejrzewa zaś, że za przybyciem wróżki kryje się podstęp.Tymczasem zbliża się noc Walpurgii - doskonały moment na zaprezentowanie małej Hazel innym czarownicom i potworom. A wróżki, cóż... postanawiają szukać swojej zguby.
 

Czarnoksięstwo T01: Balet Starszych Pań Pobierz: [4shared] [MediaFire]

9 komentarzy:

  1. Genialny, super się czytało. Czekam na kolejne tomy.
    Dzięki wspaniała praca

    OdpowiedzUsuń
  2. Podzielam w pełni zdanie przedmówcy. Humor i rysunki przypadły mi do gustu. Lubię tego typu komisy, mało ich się pojawia w Polsce, a szkoda.
    Ściągnąłem. Przeczytałem. Uśmiałem się.

    GEDiNAZGUL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo GEDu jak z Twoimi pracami, lubię jak cos"wypuszczasz", praktycznie każda Twoja praca przypadła mi do gustu... A jeśli chodzi o tego typu komiksy... Chyba faktycznie faceci to duże dzieci, bo lubię czytać takie komiksy i strasznie żałuje, że nie znam FR bo na tamtej scenie jest tego mnóstwo... Podziękowania dla ALINOE za swietnie dobrana czcionke!!!

      Usuń
  3. Ach ten -krikon-... Niezły poliglota z niego ;)

    sn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehehehe tak to jest jak dasz władze innym... Kuwa nie wiedziałem, że aż tak znam niemiecki :D sprostuje: komiks przetlumaczony z języka hiszpańskiego :)

      Usuń
  4. Nefrtowa
    Chłopaki dziękuję za komiks. Czekałam, czekałam i się doczekałam. Bardzo zabawny, ciągle się śmiałam i czekam na więcej. Trochę mi przypomina Trzy Wiedźmy ( Wyrd Sisters) - Terryego Pratchetta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo:) Nadmienię tylko, że komiks zrobiły również dziewczyny!

      Usuń
  5. Dzięki, bardzo przyjemna lektura, szczególnie dla osoby, która nie posiada telewizora. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nefrytowa
    Ojej, przepraszam bardzo koleżanki za pominięcie. Więc jeszcze raz.
    Chłopaki i dziewczyny dziękuję za komiks :-).

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś? Podobało się? Napisz komentarz, aby i inni, którzy wahają się, czy warto poświęcić swój czas na ten komiks, wiedzieli, że warto (lub nie) go przeczytać. Możesz w swoim komentarzu napisać, co Ci się podobało (lub nie) i dlaczego. Im więcej zawrzesz informacji, tym bardziej Twój komentarz będzie pomocny dla innych czytelników. Może nawet wywiąże się ciekawa dyskusja.

Uwaga: komentarze nie na temat będą usuwane.

Prosimy, abyście podpisywali Swoje "anonimowe" komentarze nickami lub inicjałami, ułatwi to ewentualną komunikację.